Online predaj vstupeniek

Predpredaj vstupeniek online

Systém Inviton predstavuje jednoduchú samoobslužnú platformu pre online predaj vstupeniek. Vytvorenie eventu je jednoduché, časovo nenáročné a zadarmo. Službu samoobslužného systému pre online predpredaj vstupeniek ponúkame ako jediný na slovenskom trhu a ako jediný sme taktiež mobile-friendly, čo značí, že naše stránku sú optimalizované aj pre mobilné telefóny a iné dotykové zariadenia, čím sa zaručuje maximálny komfort nakupujúceho. Váš event si dokážete kompletne prispôsobiť [taktiež mobile-friendly] a vyťažiť tak z Vášho online predpredaja úplné maximum. Predajom vstupenky sa pre nás však ozajstná práca iba začína, našim cieľom je podporiť promotérov aj pri ďalšej práci s kupujúcimi či už pred, alebo priamo na evente. Pre lepšiu predstavu, ako to celé funguje si prosím preštudujte sekciu "SLUŽBY"

Náš portál ponúka rôzne možnosti platby za online predaj vstupeniek. Podporujeme platbu platobnou kartou, vybranými internetbankingmi, ako aj prevodom na bankový účet. Všetky transakcie sú zabezpečené, platba prebieha cez platobný systém 24-pay.


Čo ešte ponúkame

  • Plne flexibilná eventová stránka
  • Prispôsobiteľný registračný formulár
  • WYSIWYG návrh tlačovín [vstupenka, kartička, wristband, menovka...]
  • Ľahká integrácia do Vašich webových stránok [iframe widgety]
  • Predtlač menoviek, kartičiek, ...
  • Tlač kartičiek a wristbandov priamo na mieste
  • Rozšírený access control rozdeliteľný na ľubovoľné zóny prístupu
  • Vyhodnocovanie pohybu návštevníkov pomocou RFID brán
  • Zaslanie emailu, prípadne SMS po načítaní návštevníka eventu
  • Rozsiahle prispôsobiteľné štatistiky predaja, aj návštevníkov
  • Najnižšie poplatky na Slovenskom trhu
  • Nenašli ste čo ste hľadali? Spýtajte sa!

Služby na evente

Pomimo služieb spojených s online predajom vstupeniek sa taktiež venujeme službám na podporu eventov a to ako pred, tak aj počas jeho konania. Za zmienku však určite nestojí iba predaj vstupeniek, ale určite aj vyhodnocovanie pohybu návštevníkov a to buď to scannovaním, alebo bezkontaktne pomocou RFID brán. Túto službu momentálne v celej Európe ponúka iba zopár firiem za ceny výrazne vyššie ako ponúkame my. Našim cieľom je ponúknuť platformu, ktorá je schopná pokryť celý event, či už je to fáza online predaj vstupeniek, alebo registrácia na evente, prípadne po už zmieňované vyhodnocovanie pohybu návštevníkov. Prečítajte si viac o naších službách