;

Firemné konštelácie Daniel Marek - 21.11.2018 - otvorený workshop a ukážka

Spoznajte priebeh a výhody firemných konštelácií - prakticky zameraný 2,5-hodinový workshop pre majiteľov firiem, riaditeľov, manažérov a investorov

Školiaci priestor Life Up, Sabinovská 6, Bratislava (budova Škoda Auto Slovensko, prízemie) 21. novembra 2018 18:00

Registrácia

Registrácia

Firemné konštelácie Daniel Marek - 21.11.2018 - otvorený workshop a ukážka

 © 2018 Daniel Marek

 

ÚČASTNÍCI

Majitelia firiem, podnikatelia, riaditelia, manažéri, zamestnanci, investori, freelanceri - každý, kto chce v tímoch a firmách ľahšie dosiahnuť lepšie výsledky pomocou hĺbkových informácií, ktoré firemné konštelácie poskytujú, a lepšie pochopiť ako pracovať s ľuďmi a firemnými vzorcami pri rozvoji firiem, firemných zmenách a projektoch, a investičných transakciách.

 

ČO NA WORKSHOPE ZÍSKATE

  1. uvidíte priebeh firemnej konštelácie, a dozviete sa, ako a prečo konštelácie fungujú
  2. môžete zažiť priebeh firemnej konštelácie ako komparzista - je plne na vás, či chcete priebeh celý čas len pozorovať, alebo sa prihlásite do role v konštelácii, aby ste mal/a možnosť rolu v konšteláciu aj zažiť - účasť v roli Vám ale neviem zaručiť, ľudí do rolí si vyberá klient
  3. odnesiete si praktické, okamžite využiteľné informácie 

- čo sa deje vo firmách pod povrchom a ako to vplýva na výsledky,
- ako ľahšie vytvárať úspešné a zdravé firemné prostredie
- ako meniť chovanie a spokojnosť ľudí vo firmách a tímoch, 
- ako dosahovať lepšie výsledky ľudským spôsobom, 
- ako ľahšie realizovať zmeny, stratégie, projekty a inovácie,
a ďalšie užitočné informácie.

 

ORGANIZÁTOR A KONŠTELÁR

Daniel Marek, majiteľ a konateľ, Systemios 

Mám 49 rokov, z toho 24 rokov skúseností z rozvoja firiem - ako majiteľ, privátny a inštitucionálny investor, transakčný poradca pre majiteľov firiem, a viac ako 12 rokov skúsenosťami s konšteláciami.

Kontakt: https://firemne-konstelacie.sk/kontakt/ 

LinkedIn profil: www.linkedin.com/in/danielmarek 

 

CIELE WORKSHOPU

  • Hlavným cieľom je účastníkom ukázať priebeh firemnej konštelácie na reálnom príklade a, pre tých, ktorí o to majú záujem, dať účastníkom možnosť aktívne sa zúčastniť firemnej konštelácie, a na vlastnej skúsenosti zistiť, ako metóda funguje v praxi. Táto metóda je tak iná ako tradičné firemné nástroje, že nie je v praxi možné ju pochopiť bez toho, aby ju človek videl.
  • Na workshope tiež popíšem ako konštelácie fungujú a kde sa využívajú, a pred aj po postavení konštelácie budem odpovedať na otázky.

 

HLAVNÝ PRÍNOSY KONŠTELÁCIÍ

  • Firemné konštelácie ukazujú nevedomé vzorce a vplyvy, ktoré majú vo firme silný dopad na výsledok, ktorý chce klient dosiahnuť. Tým klientovi ukážu nový spôsob ako rýchlejšie dosiahnuť výsledky, alebo preventívne zabránia problémom, na ktoré by klient narazil bez ich poznania. 
  • V praxi konštelácie pomáhajú získať nových klientov, financovanie, členov tímu, investorov, alebo vyriešiť chronický/komplikovaný problém, alebo ľahšie, lepšie a rýchlejšie zrealizovať dôležité zámery, projekty, alebo transakcie.
  • Firemné konštelácie staviam ako dôverné, preto zadanie konštelácie ani jednotlivé role nebudú účastníkom známe. Mám na to dva dôvody: 1) ochrana dôverných firemných informácií klienta, a 2) dosiahnutie autentických podprahových informácií v konštelácii práve vďaka tomu, že komparzisti v roliach o firme, zadaní ani klientovi vopred nič nevedia.
  • Napriek tomu (alebo práve preto), že účastníci o klientovi a jeho firme/zámere nič nevedia, sú informácie z konštelácie veľmi cenné a presne vystihujú to, čo sa deje pod povrchom vnímania klienta. To je podstata konštelácií - konštelácia nepotrebuje žiadne dáta, vie si ich načítať sama podľa zámeru, ktorý chce klient dosiahnuť. Klient tým získa jasné informácie o tom, ako vyriešiť situáciu (ak rieši nejaký problém), alebo ako nastaviť firmu alebo tím pre čo najlepšie výsledky (ak nemá problém, len má nový, dôležitý zámer alebo stratégiu, ktoré chce zrealizovať čo najlepšie).
  • Tento aspekt konštelácií - že vedia zobraziť aj nevedomé informácie a ukázať, ako riešiť situácie inak, lepšie, rýchlejšie - je jeden z ich najcennejších prínosov. Je zároveň aj najmenej pochopiteľný - práve preto je ich veľmi ťažké pochopiť bez toho, aby ich človek videl a zažil na vlastnej skúsenosti. Tento workshop túto skúsenosť poskytuje.
  • Príklady využitia firemných konštelácií nájdete na https://firemne-konstelacie.sk/vyuzitie/

 

PRIEBEH WORKSHOPU

  1. Úvod (10-15 min.): pred postavením konštelácie popíšem ako konštelácie prebiehajú, ako fungujú a v akých prípadoch ich majitelia firiem, riaditelia, manažéri a investori využívajú
  2. Postavenie konštelácie (1,5 - 2 hod.): klientovi postavíme firemnú konšteláciu na reálnu firemnú situáciu - téma ani role účastníkom nebudú známe, ako je v mojich firemných konšteláciách štandardné kvôli ochrane informácií a dosiahnutiu autentických informácií od komparzistov
  3. Otázky a odpovede (10-20 min.): po postaveni budem odpovedat na otazky

Detailný popis priebehu workshopu nájdete na: https://firemne-konstelacie.sk/priebeh-workshopu/ 

 

ORGANIZAČNÉ INFORMÁCIE

  1. Účastníci: na workshope bude cca 18 ľudí (vrátane klienta a konštelára) - väčšina účastníkov bývajú podnikatelia, majitelia firiem, riaditelia, manažéri, privátni investori, ktorí väčšinou ešte nepoznajú konštelácie, v prípade potreby počet doplnia mnou zaškolení komparzisti.
  2. Miesto: Workshop sa koná v priestoroch vzdelávacej spoločnosti Life Up, Sabinovská 6, Bratislava-Ružinov (budova ŠKODA AUTO Slovensko, zelený vchod vpravo, prízemie hneď vedľa recepcie).
  3. Parkovanie: V okolí je bežne dostupné bezplatné verejné parkovanie (do 2 min. pešo).
  4. Príchod a registrácia: medzi 17.30-17.50 - prosím o včasný príchod, aby sme začali presne o 18.00.
  5. Ukončenie: vzhľadom na povahu konštelácii nie je možné ukončenie presne vopred odhadnúť - predpokladám, že skončíme do 20.30.
  6. V cene je: účasť na workshope, ľahké obcerstvenie (ovocie, slané a sladké drobnosti) a nápoje (káva, čaje, voda)
  7. Pocet účastníkov: je limitovaný na 16 ľudí.
  8. Žiaden zvukový ani obrazový záznam: na workshope sa nebude nič fotiť ani nahrávať na video/audio (platforma Inviton má síce v štandardných podmienkach súhlas účastníka s fotením alebo nahrávaním videa, na workshope firemných konštelácií je ale fotenie aj nahrávanie zakázané počas celej doby workshopu.
  9. Storno podmienky: zakúpený lístok nie je možné stornovať ani vrátiť, je ale možné za seba poslať náhradu - v prípade predpokladanej neúčasti prosím o čo najskoršiu informáciu (stačí sms) na môj mobil 0903 263 221, alebo na mail d.marek@systemios.com. Dôvodom pre 100% storno poplatok je, že na postavenie konštelácie musí byť na workshope min. 16 ľudí - ak sa záväzne prihlásený účastník nemôže zúčastniť, a nepošle za seba náhradu, musím z ceny vstupného núdzovo zabezpečiť ako náhradu plateného komparzistu.
  10. Dress code: biznis alebo voľnočasový.

 

ĎALŠIE INFORMÁCIE O MNE A O FIREMNÝCH KONŠTELÁCIÁCH

 

AK MÁTE OTÁZKY, NAPÍŠTE MI ALEBO ZAVOLAJTE

 

MIESTO: Školiaci priestor Life Up, Sabinovská 6 BA

Sabinovská 5463/6, 821 02 Bratislava, Slovensko

Organizátor podujatia

V prípade akýchkoľvek otázok ohľadom podujatia - vstupeniek, organizácie, lokality, prosíme kontaktujte organizátora podujatia.

Systemios s.r.o.
Donská 121, 84106 Bratislava, SR

IČO: 35919248
DIČ: 2021945167
IČ DPH: SK2021945167

N/A

Diskusia

Kontakt

Inviton s.r.o.
Prievozská 14
821 09 Bratislava
Slovenská republika