;

5 faktov, ktoré musíte vedieť o účastníkoch vašej konferencie

Ak chcete vytvoriť skutočne úspešnú udalosť - konferenciu alebo workshop, musíte pochopiť účastníkov vášho podujatia. Keď spoločnosť vytvára produkt, prvá vec, o ktorej si myslia, je potenciálny zákazník. Ako organizátor konferencie si musíte najskôr určiť, kto je váš účastník podujatia, a to ešte predtým, ako vytvoríte webovú stránku udalosti, vyberiete platformu na registráciu účastníkov alebo začnete predávať vstupenky.

78% zamestnaných ľudí uvádza, že do určitej miery zanedbávajú spánok.

Je pravdepodobné, že mnohí účastníci vašej udalosti sú chronicky unavení. Vieme, že tento deň eventu prináša množstvo fascinujúcich rečníkov a skvelých príležitostí na vytváranie kontaktov, ale ak účastníci nie sú dobre oddýchnutí, nemá pre nich váš event takú pridanú hodnotu a neodnesú si všetky informácie.
Zvážte posunutie začiatku udalosti o niečo neskôr, aby ste účastníkom umožnili odpočinok, najmä ak organizujete event, kam účastníci cestujú z rôznych časových pásiem. Ak je vaša konferencia jednodňová a začína sa skoro ráno, zvážte jej rozdelenie na dva dni, aby ste umožnili neskorší začiatok.


Viac ľudí vlastní mobilné zariadenie ako zubnú kefku

Na svete je 7 miliárd ľudí, okolo 4 miliárd vlastní smartphone, okolo 3,5 miliardy vlastní zubnú kefku. Nemožno už poprieť, že svet sa mení.
Môžte predpokladať, že všetci účastníci podujatia vlastnia smartphone. Znamená to, že mnohí účastníci očakávajú, že im poskytnete eventovú aplikáciu.
Koniec koncov, väčšina ich života je do istej miery prepojená s ich telefónom; posielajú textové správy svojim blízkym, e-mailom kolegom a spájajú so starými priateľmi prostredníctvom sociálnych sietí. Prečo by nemohli aj vytvárať nové obchodné kontakty prostredníctvom svojho telefónu?
Zvážte vytvorenie eventovej aplikácie, aby účastníci mohli vytvárať zmysluplné obchodné kontakty, sledovať program eventu, zúčastňovať sa na živých anketách, pokladať otázky prednášajúcemu a publikovať na sociálne médiá. Navyše je to skvelý spôsob, ako byť ekologický a eliminovať náklady na tlač.


Ľudia sediaci na nepohodlných stoličkách sú zväčša menej otvorení

Vo všeobecnosti pocit nepohodlia spôsobuje, že ľudia sú menej otvorení, čo by sa určite nemalo stať na vašej konferencii. Je dôležité, aby ste mali na vašej akcii pohodlné sedenie, aby účastníci čo najlepšie využili informácie od prednášajúceho, z workshopov a príležitostí na networking.
Chcete, aby sa účastníci podujatia otvorili novým nápadom a novým ľuďom. Vyskúšajte si stráviť jeden deň v kancelárii na jednej zo stoličiek, na ktorej budú sedieť vaši účastníci, aby ste sa rozhodli či sú vhodné pre váš event.


9% ľudí nemá pri sebe žiadnu hotovosť a polovica má 20€ a menej.

Vďaka službám Viamo, Apple Pay, Google Wallet, Paypal a ďalším mobilným platobným službám a platobným kartám sa hotovosť stáva stále viac zastaranou. Ak ponúkate jedlo alebo nápoje, alebo predávate tovar, uistite sa, že vy a vaši predajcovia akceptujete mobilné platby alebo platbu kartou. Ak tomu tak nie je, môžete stratiť potenciálnych zákazníkov, čo v konečnom dôsledku znamená menej výnosov. Riešením môže byť aj Cashless systém, vďaka, ktorému budete mať ako organizátor lepšiu kontrolu nad predajmi a urýchlite platbu vašich zákazníkov pri jednotlivých predajcoch.


Ľudia majú tendenciu si pamätať 3-4 veci naraz, skôr ako sa začnú zabúdať

Nezabudnite túto štatistiku zdieľať s prednášajúcimi na vašej konferencii. Ak chcete vytvoriť dobrý zážitok z konferencie, ktorý bude mať skutočne pozitívny vplyv na poslucháčov, požiadajte svojich rečníkov aby vybrali 3-4 kľúčové informácie, ktoré budú motivovať účastníkov urobiť pozitívne zmeny vo svojom živote alebo v práci.

Kontakt

Inviton s.r.o.
Dvořákovo nábrežie 8
811 02 Bratislava
Slovenská republika